tweede dag negev woestijn - Reisverslag uit Beër Sjeva, Israel van Myriamsisraelreis2012 - WaarBenJij.nu tweede dag negev woestijn - Reisverslag uit Beër Sjeva, Israel van Myriamsisraelreis2012 - WaarBenJij.nu

tweede dag negev woestijn

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg

27 November 2012 | Israel, Beër Sjeva

Hallelujah zingend vertrokken wij uit Mitzpe Ramon en gingen nogmaals de Negev in. We bezochten de opgraving van een Nabatees dorp uit circa 300 jaar na Chr. en gingen toen wandelen in de kloof van Ein Avdat.
Hierna kwamen we in Sde Boker, waar we het graf en de hut van David Ben Goerion en zijn vrouw Paula bezochten. In het museum aldaar kwam uit enkele indrukwekkende teksten en foto's het leven van een groot man naar voren.
Toen zijn we nog dieper de woestijn ingetrokken waar we in een bedoeïenenkamp in Beérotayim terecht kwamen. Na een korte rit op kamelen, die een beetje ongelukkig afliep, hebben we de dag afgesloten met een bedoeïnenmaaltijd en een kampvuur.
Piet

  • 27 November 2012 - 21:49

    Gera:

    Weer leuke belevenissen. Een kamelentocht....dat liet ik aan de anderen van de groep over...en daar heb ik tot op heden geen spijt van, want hobbelen op die indrukwekkende dieren vond niemand echt een pretje geloof ik.
    Het einde komt in zicht.... Profiteer van elke minuut, maar wel in alle rust...
    Gera

  • 27 November 2012 - 21:49

    Gera:

    Weer leuke belevenissen. Een kamelentocht....dat liet ik aan de anderen van de groep over...en daar heb ik tot op heden geen spijt van, want hobbelen op die indrukwekkende dieren vond niemand echt een pretje geloof ik.
    Het einde komt in zicht.... Profiteer van elke minuut, maar wel in alle rust...
    Gera

  • 27 November 2012 - 21:56

    Marieke:

    lieve pelgrims,

    Op die kamelen is een hele belevenis, maar bij jullie met een mindere afloop.
    Ik vond dat erg bijzonder en ik had gezegd dat ik alles zou doen.
    Hoor graag jullie verhalen.
    liefs marieke

  • 27 November 2012 - 21:56

    Marieke:

    lieve pelgrims,

    Op die kamelen is een hele belevenis, maar bij jullie met een mindere afloop.
    Ik vond dat erg bijzonder en ik had gezegd dat ik alles zou doen.
    Hoor graag jullie verhalen.
    liefs marieke

  • 28 November 2012 - 16:28

    Els Van Den Brink-van Der Mierden:

    Hallo allemaal

    Wat een geweldige dingen hebben jullie gezien en ervaren als ik jullie reisverslagen zo lees.
    Dat is een schat aan ervaringen die je je hele leven verder mee neemt en je ongetwijfeld dichter bij God brengt!
    Vandaag alweer bezig met de terugreis en misschien al onderweg naar het vliegveld.
    Wens jullie nog een hele goede terugreis enne........wat warms aan mama(en de rest) zal wel een grote overgang zijn!!

    Groetjes Els van den Brink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 11 Nov. 2012
Verslag gelezen: 1212
Totaal aantal bezoekers 37549

Voorgaande reizen:

09 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

16 November 2012 - 28 November 2012

Israël reis Parochies Veldhoven 2012

Landen bezocht: