Mien komt naar huis - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Myriamsisraelreis2012 - WaarBenJij.nu Mien komt naar huis - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Myriamsisraelreis2012 - WaarBenJij.nu

Mien komt naar huis

Door: myriam

02 December 2012 | Nederland, Veldhoven

!Na een aantal spannende dagen voor de pelgrimsgroep in het meeleven met onze medepelgrim Mien, kunnen we jullie gelukkig laten weten dat zij - met haar twee dochters, die ook in Be'ersheva geweest zijn - morgen met het vliegtuig naar huis mag komen. Ze krijgt allerlei extra voorzieningen om de reis zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. 's Avonds laat zal ze in Veldhoven aankomen. Het gaat gelukkig goed met Mien. Afgezien van wat hoofdpijn in de ochtenden en nog wat pijn bij het lopen, is zij weer helemaal opgeknapt. Ze is dankbaar voor alle hartelijkheid en warmte van de mensen in Israël (Wil Peled en Katinka die haar begeleid hebben tot haar dochters er waren - Yehudit, een sociaal werkster die Hollandse mensen in Israël bijstaat als het nodig is - en Peter Bugel, die de laatste dag nog even op bezoek kwam - en alle ziekenhuispersoneel) en ook voor al het meeleven dat zij vanuit Nederland doorgekregen heeft. Wij zijn natuurlijk ook heel blij dat Mien zo goed opgevangen en begeleid is in Israël. En ook blij en opgelucht dat ze nu naar huis mag. We zullen haar warm verwelkomen!
namens alle pelgrims, Myriam

• 02 December 2012 - 21:24

Rianne:

goed nieuws,
    Welkom Thuis, Mien.
    we wensen een goed herstel en horen tzt ook graag jouw verhalen voer Israel.
    groetjes, Kees en Rianne

• 02 December 2012 - 21:33

Marieke:

dat is zeker goed nieuws over Mien.
    Een spoedig herstel voor Mien.
    liefs marieke

• 03 December 2012 - 00:08

Gera:

Lieve Myriam,
    Wat bijzonder dat we ook nu nog op de hoogte gehouden worden. Dat laat toch wel zien dat er sprake is van een echte 'familie'. Je bent toch ook zo'n warm mens ; een echte parochieschat die we niet genoeg kunnen koesteren. Laat je ook nog horen hoe het met JOU gaat na zo'n enerverende reis? Zorg goed voor jezelf. En ook die bijzondere Janny, altijd bescheiden op de achtergrond maar van zoveel waarde.
    Een hartegroet aan jullie beiden. En natuurlijk aan Mien .Dat ze weer helemaal mag opknappen.
    Gera

• 03 December 2012 - 07:42

Hetty:

Gelukkig maar weer allemaal veilig thuis!

• 03 December 2012 - 21:32

Myriam:

shalom beste mensen,
    Mien is vanavond met haar dochters veilig geland op Schiphol! Ik heb haar kort na de landing gebeld en de reis is naar haar eigen zeggen prima verlopen, zonder hoofdpijn en met een warme, hartelijke begeleiding van alle kanten. De schoonzoons stonden met de auto klaar op Schiphol om haar op te halen en thuis wacht haar een grote bos rozen met een kaart van de pelgrimsgroep.
    Welkom thuis, Mien!! en een goed verder herstel gewenst!! Fijn dat je weer in ons midden bent!!
    Alle goeds, Myriam