Daargaanwe nu - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Myriamsisraelreis2012 - WaarBenJij.nu Daargaanwe nu - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Myriamsisraelreis2012 - WaarBenJij.nu

Daargaanwe nu

Door: jos

Blijf op de hoogte en volg

16 November 2012 | Nederland, Veldhoven

ruim op tijd op Schiphol aangekomen. Geen negatief reisadvies.
Veiligheidscontrole gepasseerd . El Al vertrekt op tijd dus 9 uur 30.
Alle electronische en persoonlijke uitzwaaiers bedankt voor de goede wens. Volgens ons reisgebed is God voor achter ons, onder ons boven ons. Weg van ons?
Jos

  • 16 November 2012 - 07:35

    Rianne:

    Gezellig om nu 31/2 u na het zwaaien al iets van jullie te horen.
    het weer in slaap komen kostte wat moeite, maar het is gelukt. nu weer aangekleed en wel beneden, al gegeten en zo de dingen gaan doen die we altijd op vrijdag doen.
    wens jullie een fantastische reis en je God is met, bij en onder jullie en ons,.
    sjaloom
    Rianne

  • 16 November 2012 - 08:01

    E.v.d.brink:

    Net thuis van de nachtdienst en toch gauw even kijken of jullie wel echt weg zijn,toch wel spannend met de situatie daar!
    Mam,nu gaat het beginnen he geniet ervan en de rest ook natuurlijk

    Gr. Els van den Brink-van der Mierden

  • 16 November 2012 - 08:06

    Gera:

    God is vooral IN jullie , hoop ik, anders is Hij nog ver weg.Bovendien reis je dan vanzelf met Hem.
    Gera

  • 16 November 2012 - 11:32

    Wilma Van Den Bosch:

    Leuk om jullie op deze manier te volgen. Beleef ik het ook weer een beetje mee. Ik wens jullie een hele mooie en onvergetelijke reis toe.
    Wilma

  • 16 November 2012 - 12:28

    Trees Faber:

    Shaloom Myrian, Janny en de hele groep.
    Graag wil ik jullie vanuit het sombere Nederland een hele fijn reis wensen. Hopelijk gaat alles goed. Ik volg jullie heel graag. Groetjes Trees Faber-ter Bogt.

  • 16 November 2012 - 14:08

    Piet En Corry Coolegem:

    Israëlpelgrims,
    Wij wensen jullie alle goeds toe op jullie tocht. Wij zullen jullie dagelijks volgen. Het is een feest van herkenning voor ons. Hartelijke groeten voor iedereen!
    Corry en Piet Coolegem

  • 16 November 2012 - 16:13

    Gerda Harks:

    beste pelgrims,
    natuurlijk is God met jullie! Ik zie uit naar volgende verslagen. Beleef zo de reis vanuit Nederland met jullie mee. Herinneringen komen terug van mijn reis in 2008. Ga vooral genieten!
    Het is een unieke reis, met geen enkele andere reis te vergelijken!! Shalom Gerda

  • 16 November 2012 - 17:00

    Marieke :

    Lieve Pelgrims,

    Wat was het bijzonder om jullie vannacht uit te zwaaien.
    Ik had zo wel in willen stappen.
    Jullie gaan een bijzondere ervaring krijgen en God gaat met jullie.

    Liefs Marieke
    Ps. ik heb me al 3x aangemeld om bericht te krijgen als jullie een verhaal erop hebben gezet. Echter heb ik steeds niks ontvangen. Zou degene die het weblog bijhoudt een keer willen proberen?
    Mijn emailadres is: mariekepulles@hotmail.com
    Alvast bedankt

  • 16 November 2012 - 19:34

    Huub:

    Ik zit te trillen op mijn stoel , ben nerveus in afwachting van het eerste verslag.Ik hoop dat het eten gesmaakt heeft.God zij met jullie.

  • 17 November 2012 - 10:10

    Diny En Jac:

    hallo Myriam en alle anderen wij wensen jullie allemaal een geweldig verblijf toe.
    wij beleven dan alles ook weer.
    groetjes Jac en Diny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 11 Nov. 2012
Verslag gelezen: 688
Totaal aantal bezoekers 37543

Voorgaande reizen:

09 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

16 November 2012 - 28 November 2012

Israël reis Parochies Veldhoven 2012

Landen bezocht: