V(H)eilige land - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Myriamsisraelreis2012 - WaarBenJij.nu V(H)eilige land - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Myriamsisraelreis2012 - WaarBenJij.nu

V(H)eilige land

Door: jos

Blijf op de hoogte en volg

16 November 2012 | Israel, Jeruzalem

Ja we zijn veilig geland in het heilge land en zitten nu in het Jeruzalem Gold Hotel.
Lout schrijft straks een verslag .

  • 16 November 2012 - 18:54

    Rianne:

    Goed te horen, kijken straks nog een keer om het verslag te lezen.
    groetjes, Rianne

  • 16 November 2012 - 19:03

    Gera:

    Jullie zijn Jeruzalem binnengereden? Heb je het 'droog kunnen houden'.
    , toen Myriam Psalm 122 voorlas: " Verheugd was ik toen ik hoorde, wij gaan naar het Huis van de Heer. Verheugd ben ik ,nu onze voeten staan binnen je poorten, Jeruzalem".
    Tranen van gemoedsweelde stromen dan welig, als je in mekaar zit., zoals ik. Ik gun jullie allen die weelde. En vanavond :" Deze woorden aan God opgedragen," Deut.6, vermoed ik, want jullie vieren de Sabbath. Alleen maar hoogtepunten. Ik herleef alles opnieuw. Mooi doet Myriam dat, joh. UNIEK.
    Een dikke knuffel van Gera

  • 16 November 2012 - 19:08

    Cees:

    MIA, fijn dat jullie goed aangekomen
    zijn.hebben inmiddels telefoontje gehad
    van de dochter van kamergenote.
    We houden het in de gaten.
    Gr Anita & Cees XX

  • 16 November 2012 - 19:13

    Marieke :

    Lieve Pelgrims,

    Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen in Jeruzalem.
    Zit weer met smart te wachten op jullie volgend verslag.

    Liefs Marieke

  • 16 November 2012 - 19:33

    Alexa:

    Fijn te lezen dat jullie heelhuids zijn aangekomen en hopelijk gaan jullie een heerlijke veilige reis tegemoet langs alle overbekende plaatsen. Veel inspiratie en een hoop energie toegewenst. Ik hou jullie belevenissen in de gaten. Geniet ze! Alexa

  • 16 November 2012 - 19:50

    Anita Evers:

    Hoop dat jullie n veilige vakantie hebben, geniet van deze plek, en wacht weer op het volgende verslag.
    Groetjes anita

  • 16 November 2012 - 22:23

    Ellen:

    Lieve Pelgrims,

    Gelukkig dat jullie veilig zijn aangekomen! Wens jullie heel veel plezier! Nu eerst even lekker uitrusten van de reis,

    groetjes,
    Ellen

  • 16 November 2012 - 23:01

    H. Coolen:

    Fijn dat jullie van een fijne vakantie kunnen genieten Mia

    H&E

  • 17 November 2012 - 09:46

    Hetty Van Den Hurk:

    Gelukkig alles goed!
    Denk aan jullie, en buurvrouw Mia, ook veel plezier!
    Hetty

  • 17 November 2012 - 11:15

    Jac En Diny:

    Hoi myriam en alle andere ik hoop dat jullie een fijn verblijf hebben.
    We volgen jullie met het reisverslag.
    groetjes Jac en Diny

  • 17 November 2012 - 14:59

    Riky V. Nostrum:

    Jammer, maar ik kreeg jullie tweede verslag niet; misschien niet het goede mailadres?
    Wij zijn benieuwd. Goede dagen gewenst: Karel en Riky.

  • 19 November 2012 - 13:44

    Hetty:

    Goed om weer wat van jullie te lezen. Hier volgt iedereen met spanning het nieuws tussen Israel en de Hamas. Gelukkig horen we van jullie goed nieuws!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 11 Nov. 2012
Verslag gelezen: 672
Totaal aantal bezoekers 37534

Voorgaande reizen:

09 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

16 November 2012 - 28 November 2012

Israël reis Parochies Veldhoven 2012

Landen bezocht: